dijous, 10 d’abril del 2014

Paper doll DIY - Nina de paper



Today I post a DIY I did at school when we were learning body parts. In class we also used this paper human figure for drawings. And indeed, it was a multipurpose one to dress up and play... and so many things.

After an internet search I found a website for personalized paper dolls; custom-made to look like you and I thought I could make one for my girls to dress it up and my little girl will also learn body parts. So far I could not find any ready to be personalized, they were all either dollies or animals… and I was looking for something more looking like as a simple human figure I did one for myself ...

Here are the building steps: 

**

Avui us porto un DIY que em recorda quan jo era petita i a l’escola vam fer un ninot articulat quan estudiàvem les parts del cos. També el fèiem servir per dibuix. I de fet, va ser un ninot multi usos… i per vestir i per jugar…etc.

I fent cerca per internet vaig veure una webd’una noia que fa ninots articulats de paper personalitzats i vaig pensar que en podia fer un per les meves nenes i que el vestissin com feia jo i així a la petitona també li serviria per aprendre les parts del cos. Com que no en vaig trobar cap que em fes el pes, vaig buscar una figura humana i el vaig fer jo mateixa…

Aquí teniu els passos per la construcció:





Download printable doll here

Descarregueu el ninot imprimible aquí







Now you can dress it up with dresses made of paper or clothes or decorate them with washi tape as I have done.

Ara podeu vestir-lo/la amb vestits de paper o roba fets per vosaltres o guarnir-lo/la amb washi tape com he fet jo.

Participo a la Festa d'enllaços de Personalización de Blogs

5 comentaris:

  1. Respostes
    1. Thanks Marieken! I'm not very good at drawing but this couple are so versatile... ;-o)

      Elimina
  2. t'ha quedat motl be!! Moltes vegades penso en fer algún animalet articulat, pero no sé que em pasa que es queda en un pensament y mai m'animo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!! Jo crec que és fàcil; copia l'animalet i calca'l per parts...

      Elimina
  3. T'ha quedat genial!!! i a sobre articulada!! ens agrada :D :D

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...