dimarts, 29 de juliol del 2014

On vacation - De vacances


Em veig obligada a baixar el ritme de publicacions ja que tinc una família que espera tota la meva dedicació i amor durant aquests propers dies i considero que he d’estar a l’alçada de les expectatives. Intentaré treure el cap per aquí però aquest blog entra en etapa de vacances fins al setembre.

**


I must slow down post publications since I have a family awaiting all my dedication and love for the few next weeks and I believe I have to fulfill all their expectations. I will try to poke around but this blog enters a holiday period until September.



8 comentaris:

  1. Molt bé :) Passa unes bones vacances i gaudier dels dies de relax i desconnexió. Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Elisabeth, les meves filles ocuparan el temps al 100%; estic feliç ;-o)
      Petons!

      Elimina
  2. T'enyorarem però ara és temps de desconnectar i de gaudir de la companyia de les persones que més estimes. Gaudeix molt i carrega moltes piles que ben aviat et volem per aquí, eh? Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat és que em moro de ganes de dedicar-los tot el temps que es mereixen; últimament la feina m'acapara més del que voldria... Us prometo que penso carregar les piles i moltes bateries de recanvi! Jejeje Petons!

      Elimina
  3. Bones vacances!!!! Nosaltres ens alternarem, suposo…
    Una abraçada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bones vacances agulles! Intentaré no perdré la pista a ningú, encara que sigui algun vespre i relaxada i a la fresca, intentaré connectar-me i seguir el que tots i totes aneu fent. Petons!

      Elimina
  4. Espero que hagis tingut unes bones vacances i hagueu disfrutat al màxim!

    Un petó.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...