dilluns, 13 d’octubre del 2014

Mens sana in corpore sano



Estic vivint dies de canvis i de replantejaments en els àmbits professional i personal. Estic bé però l’esforç personal que representa portar un blog al dia amb continguts interessants, m’allunya de l’equilibri entre feina i gaudi. Fa dies que no toco el ganxet, ni l’scrap i que potser canvio les manualitats per l’esport. He  decidit posar equilibri al meu cos; amb reflexió i amb esport.

Potser d’aquí un mes me’n penedeixo o m’ho repenso i considero que tinc temps per tot; però, ara per ara, el meu temps prefereixo dedicar-lo a la meva família i al meu equilibri.

Us vull donar les gràcies, a tots els qui m’heu llegit tot aquest temps que he estat compartint les meves inquietuds amb vosaltres. Per mi ha estat un preciós premi personal pensar que algú s’ha molestat en llegir allò que jo he escrit i compartit.

**

I'm living days of changes and refocusing on both professional and personal levels. I'm fine, but I can’t take the personal effort of blogging an updating with interesting contents, these put me away from balance between work and pleasure. Since a long time I have not crocheted or done some scrapbooking and I will probably change crafts for sport. I’ve decided to balance my body; with reflection and sport.

Maybe in a month I regret or rethink about this and I think I have time for everything; but for the time being, I prefer to devote my time to my family and my balance.

I want to specially thank everyone who has read my posts during all this time I've been sharing my concerns with you. For me it was a lovely personal award to think anybody has bothered to read what I've written and shared.

15 comentaris:

  1. A la vida hi ha molts revolts i molts camins per escollir, no podem passar per tots i sovint hem de fer canvis. Espero que puguis gaudir molt més d'allò que ara t'omple o necessites. També espero que un dia no massa llunyà et tornem a tenir per aquí, carregada d'energia i amb les bones vibracions que sempre han transmès les teves entrades. Un petonàs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Montse per les teves visites i un petonàs molt fort per tu també !! ;-o)

      Elimina
  2. Hola Txell!
    Ben fet! El més important és la família i sentir-se bé amb un mateix. Si decideixes tornar ens veurem per aqui!
    Molta sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. De moment estic en fase de reflexió; no descarto una tornada més endavant ;-o) Gràcies per les visites i comentaris i un petó molt fort!

      Elimina
  3. Bona elecció Txell!!! Una bona elecció és aquella que et dona la millor satisfacció. Disfruta-ho al 100%!!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si, hi ha moments en que cal fer pausa i escollir el camí que et fa feliç. Gràcies per les visites i comentaris i un petó molt fort!

      Elimina
  4. Molts d'ànims Txell!
    Hi ha algnes vegades que es millor agafar distància amb algunes coses per poder disfrutar al màxim de les altres!
    Desitjo que puguis tenir el que desitges i que arribis a aquest bon equilibri.

    Un petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pels ànims! És moment de replantejaments i vull dedicar-me a gaudir de la meva familia. Gràcies per les visites i comentaris i un petó molt fort!

      Elimina
  5. Bon dia:
    Recorda que t`estarem esperant.
    Tere Rodri

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies Tere! És molt recomfortant en moments de reflexió saber que hi ha gent com tu que malgrat tot més endavant encara hi serà. Muacs!

      Elimina
  6. Respostes
    1. Gràcies agulles!! Ha estat un plaer compartir aventures amb vosaltres ;-o) Un petó fort per totes!!

      Elimina
  7. Aquí t'estarem esperant per quan vulguis tornar. Un petó!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Yolanda!! Segueix amb aquest toc d'humor que tens! Espero tornar amb energies renovades ;-o) Un petó fort!

      Elimina
  8. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...