dimarts, 29 d’abril del 2014

Handmade Festival Barcelona: La crònica


Normalment quan vas d’expositor en una fira no pots “cultivar” amistats ni visitar gaire els estands ni fer gaire res… Com a molt, al migdia, si tens alguna estona més tranquil·la fas una petita pausa per fer un mos i dones un cop d’ull a les novetats.




Així que, dissabte al migdia vaig aprofitar per donar un cop d’ull als estands de ganxet del Handmade Festival, no és que hi hagués gran cosa de ganxet però vaig tenir la sort de conèixer les noies de I love Kutchi i vaig donar un cop d’ull a la Kutchipedia, que tot sigui dit EM VA ENCANTAAAAR! És tota “kutchi” la Kutchipedia ;-o) Amb unes il·lustracions divertides i escrita en clau d’humor i sobre tot vaig trobar al·lucinant que inclogués mostres de roba i llanes; per fi algú que parla dels materials i adjunta alguna cosa més que una fotografia. És que als “mindundis” com jo ens resulta difícil entrar en una botiga i demanar un cabdell de cotó merceritzat sense imaginar ni tan sols l’aspecte que té, és un d’aquells moments en que el dependent/a et podria vendre “puturrú de fuà” i et quedaries tan ample pensant que pots teixir un estoig amb 220 gr de mongetes… Ah, però si el cotó merceritzat és un tipus de fil de cotó que es fa servir per teixir peces d’estiu!

En fi, que les noies de I love kutchi són encantadores i tenien un estand petitó però “matón” que dirien elles… i jo em vaig enamorar de la Kutchipedia i a l’endemà me la vaig comprar.
Vaig flipar amb la postaleta del San Manitas i la seva oració… és que tot és Kutchi!


Aquí us deixo unes fotos perque us moriu de l'enveja ;-o)








Diumenge al migdia també vaig donar una ullada als estands de patch però no hi vaig veure grans novetats, però si vaig estar parlant amb una noia del Club de l’Agulla que resulta que som gairebé veïnes.

A la tarda, també vaig tenir una xerrada interessant amb la Miriam de Cute & Crafts sobre temes més professionals. Per cert, té unes il·lustracions molt boniques i és molt trempada, és una d’aquelles persones que ja se li veu que té empenta i dona un cop de mà a qui calgui. Va ser un plaer compartir xerradeta i intercanviar impressions professionals; mostra del bon rollo que hi pot haver entre companys i botigues.




També em va venir a saludar la Raquel i ens vam conèixer en persona, a més de les visites mútues que ens fem als blogs. I la Gina i la Elisabeth també es van acostar per l'estand i ens vam posar breument al dia. Va ser un plaer veure-us a totes!!

En fi, el temps lliure ja no va donar per més, però sempre és agradable, quan a més de la feina tens petites estones que deixen un bon regust de boca ;-o)

5 comentaris:

  1. Doncs si que em fa enveija, les dents em graten pel terra, finalment no vaig poder anar-hi. Petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si hi vas com a visitant ho gaudeixes molt més; però en general sempre hi ha alguna idea o gent maca per descobrir ;-o)

      Elimina
  2. Oooh quina enveja que m'has fet!!! Si que vas aprofitar el temps! Ptnnnns

    ResponElimina
    Respostes
    1. jaja home de les poques estones que em vaig poder escapar de l'estand vaig quedar molt contenta de posar cara i conèixer gent tan maca ;-o) A veure si la propera coincideix amb alguna visita teva per aquestes latituds ;-o)

      Elimina
  3. Tot un plaer bonica! Estem en contacte! Tinc pendent una visita a la vostra botiga¡ a veure si m hi puc escapar! Una forta abraçada!!

    ResponElimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...