dilluns, 2 de desembre del 2013

Goodbye Autumn - Adéu tardor

Mireu quin arbre més bonic teniem fa una setmana a Sant Cugat!





La tardor que jo conec
(Dàmaris Gelabert)

La tardor que jo conec
té gust a raïm i cep,
d’olivera i pluja fina,
de bolets amb julivert.
La tardor que jo conec.
La tardor que jo conec
les petjades fan crec-crec,
botes d’aigua i un paraigua
i el vent que s’enduu barrets.
La tardor que jo conec.
La tardor que jo conec
porta figues i fruits secs,
mandarines i magranes
i el primer dia de fred.
La tardor que jo conec.

Després d'aquesta canço tan bonica, només puc dir:



**

Look, what a beautiful tree we had last week in Sant Cugat!




Falling leaves

All the leaves are falling down,
Orange, yellow, red and brown.
Falling softly as they do,
Over me and over you.
All the leaves are falling down,
Orange, yellow, red and brown.

It is about time to say:



2 comentaris:

  1. OHHHHHHHhhhhhhh!!!!!! M'encantan les teves fotos :)))))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Dina! La fotografia demana temps i a mi d'això no me'n sobra... per això valoro molt que el que faig agradi! ;-o)

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...