dimecres, 11 de desembre del 2013

Express sandwich - Entrepà express


Imagineu-vos que arribeu un dia a casa i que són les “quinientas” i que us moriu de gana i que no us voleu complicar la vida fent el sopar! Aquest és el resultat d’una nit que vaig arribar a les “quinientas” i que em podia empassar un lleó senser de la gana que tenia i que a més les meves ganes de cuinar eren zero...

El pas a pas:

Us hi heu trobat en aquesta situació? Com ho heu solucionat? Els vostres comentaris son benvinguts!

**

Imagine an evening you stay out until very late, you are starving and you don’t feel like cooking at all! This is the result of an evening I came home late, I felt like eating the complete amount of food in my fridge and didn’t want to cook at all...

Step by step:

Have you ever been in a situation like this? How did you manage it? Got any clue or new suggestion?
Your comments are always welcome!!


Els bagels - Some bagels



El farcit de l'entrepà - Your favourite ingredients


Els bagels al forn - Put the bagels in the oven


Obre'ls i posa-hi els ingredients - Put some stuff on them







5 comentaris:

  1. Respostes
    1. jaja...imagina't amb la gana que tenia el que va durar!

      Elimina
  2. Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  3. Quina gana m'entra! mmmm
    El Philadelphia també està entre ela meus "salvadors". Sandwich de Philadelphia i pernil dolç, per exemple en el meu cas! ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Les meves nenes es mengen el philadelphia sucant palets de pa a la tarrina ;-o)

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...