dimecres, 14 de maig del 2014

Interquilt 2014


Aquest cap de setmana passat, a banda de Girona Temps de flors, vaig tenir temps de visitar Interquilt 2014. 

**

This weekend, in Girona (see my post Flower time), I had time to visit INTERQUILT 2014. A quilting, scrapbooking, knighting, craft, crochet and handmade Festival that takes place once a year.



Hi ha algunes coses que em van meravellar; primer de tot el 4L “tunnejat” pel Grup de la Llana de Girona. Mireu!

**
There are some things that amazed me; First of all, the old card covered on crochet grannies by Grup de la Llana in Girona (yarn bombing Group in Girona). Behold!


Després també em va encantar l’exposició de quilts amb veritables obres mestres.

**
I also loved the exhibition of quilts including some true masterpieces.






També una petita exposició del Museu de la Tècnica de l’Empordà de màquines de cosir i d’accessoris que eren autèntiques joies.

**
There was also a small exhibition of the Technical Museum of the Empordà about sewing machines and accessories with some real gems.









També vaig gaudir d'una desfilada de la Mireia Vidal

**
We also had a fashion show by catalan designer Mireia Vidal






I finalment, vaig quedar absolutament meravellada i copsada per l’estand de la Daniela Cerri; però això es mereix un post especial ;-o)

**
And finally, I was absolutely amazed and grasped by Daniela Cerri; but this deserves a special post ;-o)

2 comentaris:

  1. Jo també, anant cap el Temps de Flors vaig passar per devant aquest cotxe! Una passada!!!!
    jiji :-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Era molt xulo i vist de prop impressionava! jajaja
      Petons i merci per la visita!

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...